085 - 877 94 67 Offerte

De Goede Woning Apeldoorn: ‘Net als een auto, moet een lift het gewoon doen’

Wilma de Graaf, Contractbeheerder bij de Goede Woning Apeldoorn:

‘De lift is voor ons als organisatie een belangrijk onderwerp. Een lift moet gewoon draaien. Zodra de lift stil staat, ondervinden de mensen hinder. Het heeft een belangrijke functie, omdat het dus snel een negatieve werking kan hebben. Ik vind dat ook logisch, want een lift is een gebruiksvoorwerp, net als een auto. Die moet ook rijden, niet stilstaan.’

Liftintermediair

‘Onze ervaring met Liftintermediair is erg goed. Toen ik in 2009 contractbeheerder werd, waren we al klant bij Liftintermediair en was Henri Feddes onze liftadviseur. Op de plek waar ik zit, kan Liftintermediair de zin en onzin van liftbedrijven voor ons scheiden en uitleggen.’

‘Ze bewaken en borgen ook onze kwaliteit van het liftonderhoud, waardoor wij ook goed geholpen worden wanneer er storingen zijn. Liftintermediair beweegt daarin mee en onderneemt de actie dan voor ons.’

‘Liftintermediair beweegt mee en onderneemt actie.’

‘Ik denk dat je in zijn algemeenheid het als bedrijf keurig voor elkaar kunt hebben, maar als je medewerkers hebt die niet uitvoeren wat jij belooft, dan schiet je tekort. In die zin heeft Henri Feddes uitstekend werk geleverd.’

Kennis van zaken

‘Wat je vooral merkt is dat Henri, onze huidige liftadviseur, in het veld is geweest en die zit er dan ook vasthoudend op. Het feit dat hij zelf ook echt die technische kennis heeft is voor ons echt van toegevoegde waarde.’

Geen tips; alles functioneert prima

‘Of er nog tips zijn om de dienstverlening te verbeteren? Nee, eigenlijk functioneert alles helemaal prima. Ik geef Liftintermediair voor de algehele dienstverlening een cijfer 8.’

Stel uw vraag aan De Liftintermediair

Aanhef *

Direct contact

U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.

085 - 877 94 67maak een afspraak

085 - 877 94 67