Dirk van Bodegom
Management assistent
Dirk van Bodegom (1954) is vanaf juni 2006 werkzaam bij Liftintermediair als management assistent. In die hoedanigheid voert hij werkzaamheden uit als het opstellen van prijsvoorstellen, het verwerken van opdrachten en het factureren.
Proces van planning en control
Daarnaast is hij als controller verantwoordelijk voor het proces van planning en control binnen de organisatie en ziet hij toe op de efficiëntie en effectiviteit van de ondernomen activiteiten en heeft daarin een adviserende rol.
Loopbaan voor Liftintermediair
Voordat Dirk in dienst trad bij Liftintermediair was hij onder andere werkzaam als Sales Engineer Special Products bij Snikkers Handelsmij (nu Technische Unie), Office Manager bij Keystone Nederland B.V. (nu TYCO) en Sales Engineer bij Zehnder Nederland B.V.
Daarna is Dirk in 2003 in dienst getreden bij Gibson Europe B.V. als Warehousemanager, in welke functie hij in opdracht van het Amerikaanse bedrijf een centraal Europees magazijn heeft opgezet.
Versterking op het organisatorische vlak
Het contact met Liftintermediair is tijdens één van de zeilvakanties gelegd. Het sterk expanderende bedrijf had dringend behoefte aan uitbreiding en zocht versterking op het organisatorische vlak.
Direct contact
U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.