Geen gedoe meer dankzij professioneel Liftbeheer
Kies voor onafhankelijk beheer van uw liftinstallaties
Bij tekort aan kennis kan liftbeheer een hele opgave zijn. Complexe en technische vragen, lastig contact met liftbedrijven en het maken van grote (financiële) keuzes. Wat handig zou zijn is een onafhankelijke blik op uw liften én het beheer. Een liftexpert is nodiger dan ooit!
Offerte aanvragen
Stel uw vraag
Liftbeheer uitbesteden: de voordelen
Door uw liftbeheer uit te besteden kiest u voor gemak, duidelijkheid én overzicht in kosten. Als u kiest voor het uitbesteden kiest u voor:
- Een door Liftintermediair opgestelde objectieve MJOP
- Het afhandelen en opvolgen van keuringspunten
- Het aanvragen en beoordelen van offertes
- Periodieke gesprekken met het liftbedrijf
- Afhandelen van storingen en reparaties
Dankzij het uitbesteden van uw liftbeheer bent u verzekerd van de juiste keuzes. Voorkom stilstand en bespaar op onnodig liftonderhoud. Tot wel duizenden euro’s per jaar!
Bekijk onderstaande video voor een uitleg over liftbeheer.
Voor wie is liftbeheer een must?
Liftbeheer: uniek in onze aanpak.
Als organisatie hebben we geen enkel belang bij een bepaald liftbedrijf. Ons team handelt altijd in het voordeel van onze klanten. Als gelijkwaardige gesprekspartner naar het liftbedrijf zijn onze adviseurs altijd op de hoogte van de laatste liftzaken rond uw installaties.
Geen omkijken meer naar uw liftbeheer: dat is kiezen voor Liftintermediair.
Deze organisaties gingen u voor:
Zomaar een greep uit onze succesverhalen.
Kom nu ook in actie
Kiezen voor het uitbesteden van liftbeheer is kiezen voor minder stilstand, lagere kosten en tevreden liftgebruikers. Vraag direct een vrijblijvende offerte aan: wij kunnen niet wachten om voor u aan de slag te gaan!
Liftbeheer uitbesteden via Liftintermediair
Direct contact
U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.