085 - 877 94 67 Offerte Inloggen klantportaal

Liftkeuring

Heeft u vragen over de keuring van uw liften?

Zit u net als veel andere lifteigenaren met vragen over de keuring van uw liften. Het antwoord op de meest gestelde vragen vindt u hier.

Waarom een liftkeuring?

Met een liftkeuring wordt de veiligheid van uw lift gewaarborgd. Het is een controle door een onafhankelijke keuringsinstantie waarvan u een objectief rapport ontvangt over de veiligheid van uw lift.

Is een liftkeuring wettelijk verplicht?

Ja, u bent als lifteigenaar wettelijk verplicht om uw liftinstallatie periodiek te laten keuren. U moet kunnen aantonen dat de lift is gekeurd en voldoet aan alle wettelijke vereisten. Bij groot onderhoud aan uw lift of als er wijzigingen worden aangebracht die invloed hebben op de werking van de lift, moet de lift opnieuw worden gekeurd. Dit is de zogenaamde modificatiekeuring.

Hoe vaak moet een lift worden gekeurd?

Een lift moet 12 maanden nadat hij voor het eerst in gebruik is genomen worden gekeurd en daarna periodiek iedere 18 maanden.

Maak een afspraak

Stel uw vraag aan De Liftintermediair

Aanhef *

Direct contact

U kunt tijdens kantoortijden ook altijd telefonisch contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.

085 - 877 94 67maak een afspraak

Referenties

Logoslider logo-1 Logoslider logo-2 Logoslider logo-3 Logoslider logo-4 Logoslider logo-5 Logoslider logo-6 Logoslider logo-7 Logoslider logo-8 Logoslider logo-9 Logoslider logo-10 Logoslider logo-11 Logoslider logo-12 Logoslider logo-13
085 - 877 94 67